Nieuwe Klanten 2 maanden
Gratis
bij jaarabonnement

Terugbetalingsbeleid

7 dagen bedenktijd met volledige terugbetaling binnen 20-30 werkdagen

100% Geld-terug-garantie

Samenvatting

7 dagen bedenktijd

Volledige terugbetaling binnen 7 dagen

Snelle verwerking

Terugbetaling binnen 20-30 werkdagen

Geen vragen

Geen vervelende vragen of voorwaarden

Volledig Terugbetalingsbeleid

1. Bedenktijd en Herroepingsrecht

Als consument heeft u het recht om binnen 7 dagen na aankoop van uw IPTV-abonnement van de overeenkomst af te zien zonder opgave van redenen. Dit recht geldt vanaf de dag na ontvangst van de bevestiging van uw bestelling.

Belangrijke termijnen:

  • Bedenktijd: 7 dagen vanaf ontvangst bevestiging
  • Verwerking: 20-30 werkdagen na ontvangst verzoek
  • Terugbetaling: Via dezelfde betaalmethode

2. Hoe vraagt u een terugbetaling aan?

Het aanvragen van een terugbetaling is eenvoudig en kan op verschillende manieren:

1

Contact opnemen

Stuur een e-mail naar contact@hollandiptv.nl met uw bestelnummer en reden voor terugbetaling.

2

Verificatie

Wij verifiëren uw identiteit en bestelling binnen 24 uur.

3

Verwerking

Uw terugbetaling wordt verwerkt en u ontvangt een bevestiging.

3. Voorwaarden voor terugbetaling

Wat wel geldt:

  • Technische problemen met onze service
  • Onvoldoende kanaalkeuze
  • Kwaliteitsproblemen
  • Veranderde omstandigheden
  • Gewoon niet tevreden

Wat niet geldt:

  • Misbruik van de service
  • Overtreding van gebruiksvoorwaarden
  • Frauduleuze activiteiten
  • Terugbetaling na 7 dagen

4. Terugbetalingsmethoden

Terugbetalingen worden verwerkt via dezelfde betaalmethode als waarmee u heeft betaald:

Creditcard/Debitcard

Terugbetaling binnen 20-30 werkdagen

Bankoverschrijving

Terugbetaling binnen 20-30 werkdagen

iDEAL

Terugbetaling binnen 20-30 werkdagen

5. Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

Terugbetalingen worden binnen 20-30 werkdagen verwerkt. Dit geldt voor alle betaalmethoden inclusief creditcard, bankoverschrijving en iDEAL.

Kan ik mijn abonnement annuleren zonder terugbetaling?

Ja, u kunt uw abonnement op elk moment annuleren. U behoudt toegang tot de service tot het einde van uw betaalde periode.

Wat als ik technische problemen heb?

Neem eerst contact op met onze technische support. Als het probleem niet kan worden opgelost, komt u in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

Kan ik mijn abonnement upgraden/downgraden?

Ja, u kunt uw abonnement wijzigen. Het verschil wordt verrekend volgens onze upgrade/downgrade voorwaarden.

Contact voor terugbetalingen

E-mail Support

contact@hollandiptv.nl

Reactie binnen 24 uur

Live Chat

Beschikbaar 24/7

Directe hulp en ondersteuning

WhatsApp

+1 (873) 371-3770

Snelle communicatie